Emme valitettavasti voi taata, että tuotteemme torjuvat aina menestyksekkäästi haittaeläimiä. Tämä johtuu siitä, että haittaeläinten määrä, ravinnon määrä ja muut tekijät voivat vaikuttaa lopputulokseen. Nämä tekijät ovat hallintamme ulkopuolella. Emme sen vuoksi voi korvata käyttöön otettuja tuotteita, jos syyksi mainitaan se, että niiden ei ole katsottu olevan tehokkaita tai sopivan käyttötarkoitukseen.

Lutikkatuotteiden erikoisehdot

Lutikkatuotteiden erityisehdot Lutikoiden hävittäminen on kallista ja vaikeaa. Lutikat voivat levitä asiakkaan meille palauttamien lähetysten mukana toimipaikkoihimme tai pahimmassa tapauksessa muiden asiakkaiden luokse. Sen vuoksi emme voi vastaanottaa lutikkatuotteita sisältävää pakettia, joka on toimitettu loppuasiakkaalle. Tämä vaikuttaa mahdollisuuksiimme vastaanottaa palautuksia sekä käsitellä reklamaatioita.

Tämä koskee myös kaikkia muita tuotteita, jos asiakas tietää, että paikassa, jossa lähetystä/pakettia tai tuotteita on käsitelty, on lutikoita.

Toimitus

Tuotteet toimitetaan yleensä samana päivänä tilauksesta. Tilaus toimitetaan lähimpään postin pakettiautomaattiin. Toimitusmaksu sisältyy tuotteen hintaan.

Nouto

Asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet verkkokauppamme noutopisteestä Hyvinkäältä. Tilaa, maksa ja odota lisäohjeita myynniltä. Valmistelemme tilauksen noudettavaksi noutopisteeltämme. Ilmoitamme sinulle erikseen, kun tilauksen voi noitaa. Noutopiste on avoinna 24/7/365, joten voit noutaa tilaamasi tavarat vaikka keskellä yötä.

Palautukset

Emme voi vastaanottaa mainittujen tuotteiden palautuksia sen jälkeen, kun asiakas on noutanut ne postista. Tämä johtuu lutikoiden leviämisriskistä.

Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Reklamaatiot

Reklamaatiotapauksissa ilmoita asiasta aina asiakaspalvelulle, niin että me voimme laittaa reklamaatiotapauksen vireille. Älä lähetä meille tuotetta osana reklamaatiota. Käsiteltävänä olevien tuotteiden reklamaatioiden käsittely tapahtuu kuvien ja muiden viestien avulla, jotta lutikat eivät pääse leviämään.

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos tilauksen peruutus hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.


Jos haluat palauttaa tuotteesi, lähetä tuote osoitteeseen:
Bug Busters Oy
Palautukset
Isonkallionkierto 1
05810 Hyvinkää


Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi, jos palautuksesta aiheutuu myyjälle kustannuksia.

Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.

Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän toimituspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta. Tämä on sinun sekä kuriiriyhtiön välinen asia.

Ota meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu(at)bugbusters.fi, jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.